Gnet-Isp Group
Internet na dlanu
ZAŠTO MI JE SLAB SIGNAL?

Slab signal može biti iz više razloga, jedan od njih je da vam se antena pomerila, drugi da konektor koji ulazi u računar ne stoji dobro, isčupao se, ili otkinuo. Takođe je moguće da je problem i u samom kablu ili da je antena jednostavno dotrajala (rok antene je oko 4-5 godina).

Molimo da klijenti koji imaju veću zahtevnost po pitanju dostupnosti i kvaliteta servisa tj. samog interneta imaju u vidu sledeće. Pouzdanost tj. dostupnost servisa kao i sam kvalitet su bolji preko opreme na 5GHz. Ovim ponovo naglašavamo da klijenti koji koriste opremu na 2.4GHz u određenim periodima mogu osetiti posledice zagušenja kroz oscilacije u kvalitetu veze, glavni razlog je mali broj kanala na 2.4GHz (14) u odnosu na 5.8GHz (80).

ZAŠTO MI PROTOK VARIRA?

Gnet konstantno radi na poboljšanju svih veza i podizanju kapaciteta istih. Klijenti koji imaju veću zahtevnost po pitanju servisa (igre, VoIP, download i sl.) imaju mogućnost dogradnje opreme po povoljnim uslovima ukoliko se direktno obratite Gnet-u. Pošto se konstantno radi na podizanju kapaciteta mreže radi kvalitetnije usluge molimo klijente da imaju u vidu da ce u područjima veće koncetracije biti otvorene nove stanice za povezivanje na 5.8GHz i da ce se rasterećenje vršiti preusmeravanjem klijenata iz okoline istih.

Podrazumevajući da je konekcija klijenata ostavarena kvalitetno na baznu stanicu i da ne podleže nijednom od prethodno navedenih problema Gnet-a na ovim paketima garantuje 75% brzine odgovarajućeg paketa. U praksi to znači da bi vaša brzina trebalo da varira u rasponu od 75% do 100% brzine odgovarajućeg paketa.

KADA CE MI BITI AKTIVAN NALOG, A UPLATIO SAM INTERNET U BANCI PREKO UPLATNICE?

Ukoliko uplatite internet po isteku naloga direktno kod nas u našoj poslovnici u ulici Kralja Petra I 249 odmah vam se uključuje. Ukoliko to učinite preko uplatnice u nekoj od banaka nalog će vam biti uključen tek kada banka prebaci sredstva na naš račun. Praksa je do sada pokazala da banke nisu toliko ažurne u prebacivanju sredstava pa se ponekad čeka i do 2 dana recimo ako ste za vikend uplatili, a prosek je 1 dan., zato je potrebno da kontaktirate naš call centar, ili da skeniranu uplatnicu posaljete na mail Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli. .